ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕΛΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ 2024-2025 ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025 – ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΜΕΛΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ – 006.ΕΕΠ – ΕΒΠ   ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ  ΕΕΠ-ΕΒΠ (006.ΕΕΠ-ΕΒΠ) Ενστάσεις  υποβάλλονται  ηλεκτρονικά  στο  email  της  διεύθυνσης  mail@dide.ilei.sch.gr από  την  Πέμπτη  05-12-2024 έως  και  την  Τρίτη  10-12-2024. Οι πίνακες μοριοδότησης των αιτούντων βελτίωση – οριστική τοποθέτηση θα αναρτηθούν μέχρι και  τον Απρίλιο 2025. Πληροφορίες Τμήμα Γ’ Προσωπικού […]

Continue Reading

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ ΕΤΟΥΣ 2025

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΕΠΑΛ 2025 (ΨΞΚΑ46ΝΚΠΔ-ΟΡΛ) Δ.Τ. Αιτηση-Δήλωση 2025 Α-ΥΔ ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΠΑΛ 2025 ΟΔΗΓΙΕΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΟΣ 1 ΗΜΕΡ ΕΠΑΛ ΠΕΠΑΛ ΟΔΗΓΙΕΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΟΣ 2 ΕΣΠ ΕΠΑΛ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 1 Α-Δ ΗΜΕΡ ΕΠΑΛ ΠΕΠΑΛ Α-ΥΔ ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΠΑΛ 2025 ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 2 Α-Δ ΕΣΠ ΕΠΑΛ

Continue Reading

Εγκύκλιος – Υποβολή Αίτησης-Δήλωσης για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2025

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΕΛ 2025 με ΑΔΑ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ 2025 ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ Αίτηση-Δήλωση ΓΕΛ 2025 Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση ΓΕΛ για 5 ΜΟΥΣΙΚΑ 2025 ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΛ Υποψήφιος 2025 Δ.Τ. Αιτηση-Δήλωση 2025 ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ 2025

Continue Reading

Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2025, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

2024_11_29_143479_Εγκύκλιος υποβολής δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 2025 με ΑΔΑ _ΨΑΕΓ46ΝΚΠΔ-Χ7Φ

Continue Reading

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Οδηγίες-Δικαιολογητικά_πρόσληψης_αναπληρωτών Ενισχυτικής για ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ. Δελτίο-Απογραφής-Αναπληρωτή (1) ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΑΙΤΗΣΗ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ-ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΞΕ – 138709 – 2024 – Εγκύκλιος έναρξης της Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2024_2025

Continue Reading